ماتیساماتیسا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

طراوت زندگی ما

برای ماتیسای عزیزم

1392/11/15 22:30
نویسنده : مامان ماتیسا
193 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان

امشب که این وبلاگ و دارم درست می کنم تو ١٠٥ امین روز زندگیتو پشت سر گذاشتی و الان خوابی ..راستش تا حالا فرصت این کار و نداشتم ؛آخه قبل تولدت از صبح تا عصر اداره بودم بعدش هم ...اما خاطرات قبل و بعد تولدت رو تو دفتری که باباجون قبلا خریده بود, نوشتم عکسای روزانه ای هم که ازت میگیرم تو کامپیوترم ذخیره کردم البته بعضیاشونو هم میکس کردم واسه دخمل قشنگ و نازمقلب

چون واسه دخمل گلی با تاخیر وبلاگ درس کردم بعضی از خاطرات دوران جنینی شو از دفتر خاطرات درمیارم و در ادامه مطالب میزارم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهداد و مامانش
16 بهمن 92 16:35
مبارکه خونه ی مجازیتون...ایشالا همیشه از خوشی هاتون توش بنویسین و عروسش کنی این دخمل مخملو
مامان ماتیسا
پاسخ
مرسی زن دایی از اینکه به کلبم سر زدی