ماتیساماتیسا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

طراوت زندگی ما

خدایااااااااااااااااااااااااا....

1392/11/20 16:02
نویسنده : مامان ماتیسا
398 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم

استرس مرخصی زایمان تو این چند ماه همش تودلم بود طبق نامه ی رسمی اداره ما نه ماه بود اما بعضیا شایعه کردن 6 ماه.استرسامروز که دوستم ا اداره زنگ زد دلهره ای در وجودم انداخت که مپرس سریع رفتم سراغ اینترنت و نامه های اتوماسیون اداری و باز کردم ،وای خدای من!اداره ی ما رسما مرخصی زایمان رو 6 ماه اعلام کرده یعنی دو ماه و ده روز دیگه من عزیزترینم رو بزارم و برم از 7صبح تا 14 عصر؟!گریهگریهگریهگریهگریهخیلی نامردیهنگرانکلی لباس نشسته داری خونه نامرتبه شام درس نکردم دل و دماغ هیچکدومو هم ندارمکلافهدو ماه و ده روز دیگه تو رو بزارم پیش خاله لیلا از این بابت خوشحالم که مجبور نیستم تو رو  دست پرستار غریبه بدم لبخنددلم می لرزه طاقت دوری تو ندارم عزیزکم تو هم خخخخخیلی به من وابسته ای مجبورم همین روزا شروع کنم بزارمت پیش خاله که کم کم عادت کنی ...................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

گلی
26 بهمن 92 19:41
آی که خیلی غم انگیزه که از اول اعلام کنن 9 ماه و بعدش بزنن زیر همه چی. چون منم از همین استرس این مرخصی زایمان وجودم گرفته ذوق کردیم 9 ماهه اما حالا... اینم بگم دخترت نازت خیلی شبیه خودت نیست ها مرسی گلی جونم نظر لطفتهنمیدونم خاله سمیه ای یا خاله هایده چرا اسم مستعار زدی ناقلا
گلی
27 بهمن 92 12:54
سلام شرمنده حدساتم ... درسته میگفتن با هوشی ولی اشتب حدس زدی یه راهنمایی :من خودم نی نی دارم خاله البته تو خبر نداری(ضد حال).یه راهنمایی دیگه :همکاریم اعظم
گلی
28 بهمن 92 12:44
از نی نی اعظم س که خبر داری با هوش.اگه اعظم ر منظورته اون که نی نی نداره تازه من یکسال پیش اومدم خونه ات حال هی حدس بزن برا من اسم ردیف کن.
مامان ماتیسا
پاسخ
از نی نی خاله مریمم البته خبر دارم