ماتیساماتیسا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

طراوت زندگی ما

16ماهگی

1393/11/19 7:47
نویسنده : مامان ماتیسا
797 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

16 ماهگیت مبارک نفسم

 

جداکننده متن کارتونی

 

 

(دی ماه) یه کم پاکن خوردی و من تا چندین روز نگران بودم  که نکنه مسموم بشی یا رودت مسدود بشه که شکر خدا به خیر گذشت....

 

 

 

(16/11/93)چن روزه پای چپت می لنگه و انگشت شصت همون پا رو موقع راه رفتن بالا می گیری آوردمت پیش دکتر فیروزی گف تا یه هفته صبر کن اگه خوب نشد عکس بگیر ممکنه شکستگی ترک ....باشه و من باز هم نگران...خدا رو شکر بعد یه هفته خوب شدی........

 

 

 

کلمات جدید :

گگگ         یعنی             گوجه

مو                                 موز

واوا                              فافا (خاله فائزه)

 

 

 

 

(22/11/93)خونه اقاجون تو معمولان بودیم تو و بهداد در حال بدو بدو و بازی تو با صورت به دیوار کنار پنجره خوردی و لپت کبود شد خیلی برات ناراحتم بعد چن روز زیر چشمت کبود شده و من خیلی خیلی نگرانتم

 

 

 

(27/11/93) ساعت9:23 اس ام اس خاله لیلا رو گوشیم دریافت شد باز کردم: "سلام امیر آبله درآورده داروی چیزی می خواد یا خودش خوب میشه؟" وای دسپاچه شدم :بچه ها آبله چجوری منتقل میشه دارو داره (خطاب به همکارام) سریع به بابا زنگ زدم که خودشو برسونه خونه خاله و تو رو ببره خونه خودمون خودم هم از فردا  شیفت عصر میام که بابا صبح به کارش برسه و عصر پیش تو باشه ؛ایشالا که تو آبله نگیری..............

 

 

 

 

 

(30/11/93)بابایی متوجه شد دو تا دندون خوشگل به دندونات اضافه شده: آسیاب بالا سمت راست و یکی هم آسیاب بالا سمت چپ

Zähne Zaehne Zahn Teeth ToothZähne Zaehne Zahn Teeth Tooth

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان آنیسا
29 بهمن 93 10:54
نگران نباش مامانی ایشالا که آبله نمی گیره طول دوره نقاهت آبله دو هقته هست سعی کن پیشش نباشه
مامان ماتیسا
پاسخ
ممنون عزیزم امروز فرستادم پیش خاله به گفته دکتر دیگه واگیر نداره(02/12/93)
مامان ریحانه
29 بهمن 93 12:29
وای عزیزم چه روزهای پر از اضطراب و دلهره ای داشته ای خیلی ناراحت شدم برای همه ی اتفاقاتی که افتاده امیدوارم روزهای پیش رو روزهای شادی باشه براتون آبله مرغان هم اگه تو کودکی باشه خیلی بهتره بالاخره یه کم سختی داره ولی من شنیدم که تو بزرگسالی خطرش بیشتره ببوووووووووووووس عزیزم ماتیسای خوشگل رو
مامان ماتیسا
پاسخ
مرسی عزیزمباور کن کل این 16ماه با استرس گذشت؛از اون ریفلاکس(معده مری)که از دو هفتگی شروع شد تا برونکوسکوپی و تمام چیزای ریز و درشت سن ماتیسا واسه آبله مرغان خیلی کمه خخخیلی اذیت میشه شما هم درست میگین عزیزم بالای دوازده سال هم خطرناکه
سحرمامی آرتین
18 اسفند 93 11:07
سلام دوست خوبم اول ازهمه ماهگرد دخملت مبارک انشاالله همیشه زیرسایه ی پدرومادربزرگ بشه.آمین باخوندن پستتون ناراحت شدم انشاالله مشکلی پیش نمیاد.نگران نباشین.مروارید جدیدت هم مبارک خاله جونی
مامان ماتیسا
پاسخ
سلام سحر جون کم پیدا،مرسی عزیزم دخمل گلی دیگه خوب شدهآرتین و ببوسسسس
مامان آنیسا
28 اسفند 93 8:50
سلام عزیزم پیشاپیش عیدت مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشی پر از شادی و تندرستی
مامان ماتیسا
پاسخ
سلام گلم ممنون از لطفت ایشالا سالی پر ا ز سلامتیث و شادی در کنار خانواده داشته باشین
سحرمامی آرتین
21 فروردین 94 8:10
ماهگردت مبارک عسل خاله. سلام مامانی عزیز خوبین؟ عیدتون مبارک ببخشید باتاخیرتبریک میگم.خخخخخخخ مامانی نازنین روزت مبارک. مرسی گلمروز خودتم مبارکمنم هنو وقت نکردم آپ بشم
ĸoѕαr
16 اردیبهشت 94 12:52
سلام خاله جونم.اپم خوشحال میشم به وبلاگم سربزنیدو خوشحالم کنید.
مامان ماتیسا
پاسخ
چشم عزیزم حتما