ماتیساماتیسا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

طراوت زندگی ما

سه ماهگیت مبارک عزیزم

1392/11/16 9:38
نویسنده : مامان ماتیسا
772 بازدید
اشتراک گذاری

جیگرتو بخورم

ماتیسا خانم شال و کلاه کرده به سلامتی کجا؟لبخند

 

می خوا برم پیش عمو دکتر

 

قربون این انگشتای خوشگلت که چقد انگشتر برازندشهقلب دست دایی درد نکنه که هدیه با نازنازی من دادهخوشمزه

 

مبارکت باشه عزیزم

 

بدون شرح

خودت و سرگرم کن گلم

 

 

 

(اولین حمام توسط مامان و بابا)تقریبا تا دو ماه با کمک خاله لیلا حمومت میکردم که نقش اصلی و خاله داشت ولی تصمیم گرفتم که دیگه خودم اینکار و بکنم خیلی ترس داشتم وسایل حمامت و آماده کردم به کمک بابا شروع کردم اول بدنت و خیلی سرسری شستم با ترس و لرز تو هم که گریه می کردی فکر می کردم هر لحظه خفه میشی لباس برات پوشیدم و می خواستم از خیر سر شستن بگذرم که با اصرار های بابا سرت و هم شستم اما کم تجربگی من باعث شد تو اذیت بشی و گریه کنی عزیزمخجالت عافیت باشه گلم .......اولین باری که حمومت کردیم روز دوم تولدت بود که تازه از بیمارستان مرخص شدیم و زن دایی مستانه و خاله لیلا کنار بخاری حمومت کردنچشمک

 

چن هفته داشتی ناخنات بلند بود و تیز راستش جرات نداشتم ناخناتو کوتاه کنم  یه رور صبح که واسه چکاب می خواستم برم ازمایشگاه گذاشتمت خونه خاله لیلا ناخن گیر هم بهش دادم تا اومدم ناخناتو کوتاه کرده بود البته تو خواب بودی و متوجه نشدیخندونک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسرین خاله
16 بهمن 92 14:48
ایشالا لبش همیشه خندون ببینیم صلوات[
مامان ماتیسا
پاسخ
مرسی خاله جووون
بهداد و مامانش
16 بهمن 92 16:32
عزیزممممممم خوشمل بی دندون..... سه ماهگیت مبارککککک چقده اینجا شبیه مامانت خندیدیاااااا ایشالا همیشه لبات به خنده وا شههههه راسی عمه جون برا زیبا سازی وبلاگتون میتونین رو بهدادم حساب کنین
مامان ماتیسا
پاسخ
بهداد جون برف بازی خوش گذشت عزیزم
بابای دخمل ناز
16 بهمن 92 21:20
نفس بابا ایشالا همیشه خنده رو لبات باشه . هروقت لبخندتو می بینم جون میگیرم گنجشک کوچولو تو زندگی مامان و بابایی من خدا را هزاران بار شکر می گویم که دخمل ناز و خوشگلی به نام ماتیسا بهمون داده
مامان ماتیسا
پاسخ
مرسی باباجون قول میدم دخمل خوبی براتون باشم