ماتیساماتیسا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

طراوت زندگی ما

این روزها هم میگذرند.............

1393/4/22 8:23
نویسنده : مامان ماتیسا
664 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم تقریبا سه هفتست که من اداره میرم و تو برخلاف انتظار من و اطرافیان خخخخلیخخخخخخخیلی دختر خوبی بودی و پیش خاله موندی و اصلا گریه نکردی تو این مدت ,من و بابا هم خوشحالیم و هم شاکر خدا که اینقد بهمون کمک میکنه........تشویقتشویقتشویق

مدتیه سینه خیز میری یه کم هم واسه چهار دست و پا تلاش میکنی نه زیاد, ولی خیلی تلاش می کنی که سرپا وایسی و راه بری تشویق .اما گل دخترم جالب اینه که اینا رو فقط پیش من و بابایی انجام میدی خونه خاله که هستی واسه چهاردست و پا که میزارنت خوابت میگیره !!!!!خندونکخندهخنده قه قههقه قهه

 

 

 

ماتی از سوپرمارکت روبرو خونه یهدونه بیسکوییت کودک خریده دستش گرفته

آفرییییییین دخملم دیگه بزرگ شده ه ه ه ه هتشویق

 

 

 

 

 

وای این دخمل کوه کنده اینقده خستستسوالتعجب

 

 

 

 

 

اینم پارک نزدیک خونمونه ماتی واسه هواخوری اومده البته فروردین بوده لپ قشنگ روسری پوشیده مریض نشه

 

 

 

 

 

اینجا ماتی جون تقریبا 6ماهشه

 

 

اینم از اولین عید ماتی خانم که البته چون اخرای عیده سفره خالی شدهبوس

 

 

 

 

 

 ماتی خانم با دوچرخه شماره 28 داداش پویا بازی میکنه ,کوچیک نیست برات جووونمتعجب

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان آرتین
26 تیر 93 11:14
وای وای وای خانوم خشگله ی عزیزچه بزرگ شدی خاله جون.ماشاالله واسه خودت خانومی شدی ها.مامانش براش اسپند دود کن.البته من آدم بدنظری نیستما گفته باشم...
مامان ماتیسا
پاسخ
مرسیییییییییی خاهله جوووونی چشات خوگشله
مامانی بهار
27 تیر 93 0:51
سلام عزیزم هزارماشاءالله چقدر جگر شدی نازی عزیزم
مامان ماتیسا
پاسخ
سهلام مامانی بهار ممنون از لطفت